avatar Ten blog rowerowy prowadzi gary z miasteczka Gliwice. Mam przejechane 45075.86 kilometrów w tym 4148.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.11 km/h

Sierpień, 2011

Środa, 31 sierpnia 2011 · dodano: 31.08.2011 | Komentarze 0

Wtorek, 30 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 0

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 0

Kalorie: 1135 kcal

Ostravice - Chałupki

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 0

O 8.00 pobudka, szybkie zebranie się i wszyscy zgłodniali o 8.30 ruszamy na śniadanie :) Po śniadaniu jeszcze trochę zdjęć, pakowanie się, a później patrzenie jak Ania wygrywa z Danielem w pingla :P

Ok. 10 żegnamy Kubusha z Anią, którzy postanawiają jechać pociągiem, a sami również powoli się zbieramy. Jeszcze tylko parę grupowych zdjęć i w drogę :)

Najpierw jeszcze zahaczamy o zbiornik wodny Šance, widoki super :)

Słońce przygrzewało :P

Stamtąd ruszamy w drogę, po drodze zatrzymujemy się w Albercie, żeby zrobić zapasy alkoholu. Daniel miał bardzo ciekawy pomysł na przewiezienie swojego asortymentu :p

My z Anią odłączamy się szybciej, bo miałem problem z kolanem, ból nie dawał mi jechać. Jedziemy więc we dwójkę swoim własnym tempem, później dopiero dogania nas reszta. Widoki super, ale podjazdy, które mieliśmy do pokonania dawały się we znaki :p

Tym razem ekipa znów nam ucieka, a my z Anią nadal wolniejszym tempem. Postanowiliśmy, że w Chałupkach odbijemy na pociąg, bo dalsza droga nie miała sensu, z kolanem dobrze nie było.

Dojeżdżamy w końcu do granicy, gdzie żegnamy się z ekipą i ruszamy na pociąg.

Na szczęście długo nie czekamy, jedziemy najpierw pociągiem do Raciborza, tam przesiadka do pociągu do Kędzierzyna-Koźle, a stamtąd pociąg już bezpośrednio do Gliwic.

Zmęczenie już dawało się we znaki :P

No i nasze rowerki :)

Podsumowując: wypad bardzo udany, pogoda dopisała, towarzystwo również :) Szkoda tylko, że przez te kolano ie mogliśmy jechać do samych Gliwic...

Dane z wypadu:
Av : 108
Mx : 158
Tzm : 216

Gliwice - Ostravice

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj kolejny wypad do Ostravic z ekipą. Pobudka po 5, szybkie zebranie się, śniadanko, pakowanie reszty rzeczy i po 6 stawiamy się z Anią pod Lidlem w Gliwicach. Na miejsce docieramy ostatni, reszta ekipy już się stawiła - Gusiek z Jankiem, Kubush z Anią, Daro, Daniel, Piernik, Serafin i Koń.

Wszyscy w dobrych humorach ruszamy przed siebie :)

Trochę podjazdów jest, ale jakoś wszyscy dajemy radę, każdy jedzie swoim tempem.

Gdzieś po drodze robimy przerwę, żeby zaczekać na zgubione osoby (okazało się, że Ania złapała kapcia). Ekipa dociera, chwilka odpoczynku i ruszamy dalej.

Szybko mijamy granicę w Chałupkach i wjeżdżamy do Czech. Zatrzymujemy się w miejscowości Frýdek-Místek, żeby odpocząć i zrobić zakupy. Niektórzy widocznie mieli bardzo dość :p

Następnie ruszamy dalej, czeka nas już niewiele kilometrów :) Przed ostatnim, najcięższym 2,5 kilometrowym podjazdem robimy przerwę na ostatnie zakupy.

Sam wjazd niestety musiałem pokonać pieszo, gdyż miałem mały problem z kolanem... Po dotarciu na miejsce noclegu każdy myślał już tylko o kąpieli w stawiku :) Odłożyliśmy tylko rowery do pokoi i wszyscy poszliśmy się pluskać :P

Po kąpieli część poszła na kolacje, a część grać w pingla :P

Następnie również długo wyczekiwane ognisko :) Usiedliśmy sobie wszyscy razem, rozmawialiśmy, piekliśmy kiełbaski, sympatycznie było :) I tak jak ostatnio, tak i dziś powitały nas sztuczne ognie :)

Po ognisku już troszeczkę zmęczeni i spragnieni jutrzejszego dnia idziemy do łóżeczek i spać :)

Dane z wypadu:
Av : 137
Mx : 188
Tzm : 365

Katowicka Masa Krytyczna i 4000 km w tym roku

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 26.08.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj od długiego czasu pojawiłem się na Katowickiej Masie Krytycznej. Było ok. 50 rowerzystów, przejazd też fajny.

Po Masie na grilla na ogródek Iwony wraz z Anią, Kubą, no i Iwoną. Podczas powrotu na PKP napotykamy sympatycznego zwierzaka :)

Środa, 24 sierpnia 2011 · dodano: 25.08.2011 | Komentarze 0

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 25.08.2011 | Komentarze 0

Paprocany

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj kolejna wycieczka z Anią, tym razem ja przyjechałem do Katowic. Celem były Paprocany, a że pogoda bardzo dopisywała, to mieliśmy zamiar sobie tam trochę poleniuchować. Także przez Dolinę Trzech Stawów, Piotrowice, Kostuchnę, Podlesie dojechaliśmy do Tychów, tam przez Wilkowyje i Mąkołowiec nad Paprocany. Ludzi mnóstwo, ledwo można było przejechać, ale nie ma co się dziwić, wakacje nie były za ładne. Podjechaliśmy sobie na przystań i tam trochę zdjęć.

Ania pierwszy raz z sakwami :P

Z przystani pojechaliśmy sobie objechać jeziorko i przy okazji szukaliśmy jakiegoś miejsca do rozłożenia się. W końcu natrafiliśmy na fajne miejsce i mogliśmy poleniuchować :)

Po 18.00 zaczęliśmy się zbierać, ja pobawiłem się w fotografa i zrobiłem mojej Ukochanej sesję zdjęciową :P

Powrót już przez centrum Tychów ścieżkami rowerowymi, potem przez Wilkowyje, Podlesie, Kostuchnę, Piotrowice, Brynów, Park Kościuszki i do domu.