Kalorie: 1135 kcal

Ostravice - Chałupki

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 0

O 8.00 pobudka, szybkie zebranie się i wszyscy zgłodniali o 8.30 ruszamy na śniadanie :) Po śniadaniu jeszcze trochę zdjęć, pakowanie się, a później patrzenie jak Ania wygrywa z Danielem w pingla :P

Ok. 10 żegnamy Kubusha z Anią, którzy postanawiają jechać pociągiem, a sami również powoli się zbieramy. Jeszcze tylko parę grupowych zdjęć i w drogę :)

Najpierw jeszcze zahaczamy o zbiornik wodny Šance, widoki super :)

Słońce przygrzewało :P

Stamtąd ruszamy w drogę, po drodze zatrzymujemy się w Albercie, żeby zrobić zapasy alkoholu. Daniel miał bardzo ciekawy pomysł na przewiezienie swojego asortymentu :p

My z Anią odłączamy się szybciej, bo miałem problem z kolanem, ból nie dawał mi jechać. Jedziemy więc we dwójkę swoim własnym tempem, później dopiero dogania nas reszta. Widoki super, ale podjazdy, które mieliśmy do pokonania dawały się we znaki :p

Tym razem ekipa znów nam ucieka, a my z Anią nadal wolniejszym tempem. Postanowiliśmy, że w Chałupkach odbijemy na pociąg, bo dalsza droga nie miała sensu, z kolanem dobrze nie było.

Dojeżdżamy w końcu do granicy, gdzie żegnamy się z ekipą i ruszamy na pociąg.

Na szczęście długo nie czekamy, jedziemy najpierw pociągiem do Raciborza, tam przesiadka do pociągu do Kędzierzyna-Koźle, a stamtąd pociąg już bezpośrednio do Gliwic.

Zmęczenie już dawało się we znaki :P

No i nasze rowerki :)

Podsumowując: wypad bardzo udany, pogoda dopisała, towarzystwo również :) Szkoda tylko, że przez te kolano ie mogliśmy jechać do samych Gliwic...