Paprocany

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj kolejna wycieczka z Anią, tym razem ja przyjechałem do Katowic. Celem były Paprocany, a że pogoda bardzo dopisywała, to mieliśmy zamiar sobie tam trochę poleniuchować. Także przez Dolinę Trzech Stawów, Piotrowice, Kostuchnę, Podlesie dojechaliśmy do Tychów, tam przez Wilkowyje i Mąkołowiec nad Paprocany. Ludzi mnóstwo, ledwo można było przejechać, ale nie ma co się dziwić, wakacje nie były za ładne. Podjechaliśmy sobie na przystań i tam trochę zdjęć.

Ania pierwszy raz z sakwami :P

Z przystani pojechaliśmy sobie objechać jeziorko i przy okazji szukaliśmy jakiegoś miejsca do rozłożenia się. W końcu natrafiliśmy na fajne miejsce i mogliśmy poleniuchować :)

Po 18.00 zaczęliśmy się zbierać, ja pobawiłem się w fotografa i zrobiłem mojej Ukochanej sesję zdjęciową :P

Powrót już przez centrum Tychów ścieżkami rowerowymi, potem przez Wilkowyje, Podlesie, Kostuchnę, Piotrowice, Brynów, Park Kościuszki i do domu.