Podjazdy:940 m

România - Dzień 9 Câmpulung - Căpățânenii

Piątek, 4 lipca 2014 · dodano: 04.08.2014 | Komentarze 0

Stało się to chyba już tradycją - pobudka o ósmej, śniadanie, pakowanie i wyjazd przed dziesiątą.
Właściciel motelu przed wyjazdem w dalszą drogę powiedział nam, że mamy sześć kilometrów do skrętu w lewo przez most w kierunku na Curtea de Arges i przed sobą sześć podjazdów.

I faktycznie tak było. Sześć podjazdów i sześć zjazdów, co razem dało około czterdziestu dwóch kilometrów.
W końcu dojeżdżamy do ...

Małe zakupy w Kauflandzie i dalej w drogę.
Wjeżdżamy na drogę 7C czyli na Drogę Transfogaraską, jednak nie przypomina to ani trochę drogi, którą oglądałem na internecie.
Mijamy małe wsie, aż w końcu dojeżdżamy do Căpățânenii Ungureni.

Spotykamy dwóch sakwiarzy, pytamy się ich, czy jest dalej miejsce do rozbicia namiotu. Mówią, że jest jakiś domek drewniany, gdzie możemy spytać gospodarza, który na pewno nam pozwoli rozbić namiot. Mijamy ten domek, ale jedziemy jeszcze kawałek. Dalej mijamy polankę, gdzie stoją dwa auta campingi.
Macha nam gość, i mówi, że tu można rozbić namiot za 5 lei, rano ktoś przyjedzie i się mu zapłaci.
No to super, rozbijamy namiot koło rzeczki.

Nie ma  to jak dobra opalenizna :P

Jemy dobrą kolacyjkę i kładziemy się spać.
Aaaa, zapomniałbym napisać o psiej rodzince, która nas chyba polubiła.

Dzień 10