Wzdłuż Wybrzeża Świnoujście - Hel Dzień Ostatni

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 19.09.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj to już koniec, wyjeżdżamy znad morza...
Pobudka bardzo wcześnie, bo przed 6:00, zbieramy się i na dworzec. Pociąg do Gdyni mamy o 7:20, na miejscu jesteśmy po godzinie. Stąd mamy bezpośredni pociąg o 9:05 do Katowic.
Podróż jakoś minęła, o 22:40 jesteśmy na miejscu.

PODSUMOWANIE.

Wróciliśmy, jesteśmy cali i zdrowi.
Za nami 508.21 km które przebyliśmy w czasie 31 godzin i 11 minut w ciągu 6 dni (nie licząc dni, w których nie jeździliśmy).
Zwiedziliśmy całe mnóstwo ciekawych miejsc, zrobiliśmy masę zdjęć.
Przejechaliśmy przez dwa Parki Narodowe: Woliński i Słowiński.

Co nam zostało po tej wyprawie? Świetne wspomnienia, radość ze zdobycia Polskiego Wybrzeża i 11 Latarni Morskich, a przede wszystkim.. chęć na więcej!

Rowerki spisały się na medal. Zero defektów (oprócz zgrzytania łańcucha), żadnej dziury w kole :)
Przywieźliśmy 3,5 kilograma piasku i 0,5 litra Morza Bałtyckiego :)

Tylko Daj - Daje jakieś takie smutne...